måndag 14 juni 2010

Vad tycks om bloggen?

Lite funkig, 60-talsinspirerad, eller? Tog mig flera timmar. Blod, svett och tårar. Japp. Helt säkert. Det var inte alls ett förslag från blogger.com om jag ville byta bloggdesign som stod när jag loggade in. Nej, då. Som guidade mig igenom hela processen. Absolut inte. Som tog mig typ 5 minuter. Vad tror ni om mig egentligen? Nehej! Detta har jag gjort heeelt själv. ;)

Igår var det storstädning som stod på programmet. Vi var jätteduktiga. Jodå. Det var allt lite nervöst när de skulle komma upp och inspektera (speciellt efter att jag råkat spilla "stålullsvatten" på frysen som inte gick bort...). Det började med lite kommentarer om fönstret, och följdes av att ägarinnan såg sin katt i ett träd utanför fönstret och spenderade typ 5 minuter åt att locka och ropa på katten genom ett öppet fönster på tredje våningen att hon skulle hoppa ner. Okej, först och främst så är det en katt du ropar på, och när gör katter något som de själva inte vill eller får något ut ur. Sen, om den nu lyssnar på dig, vem tusan tar order som en tant på tredje våningen som står och ropar ut order? Och, tredje, och kanske mest viktigt; tror du han/hon förstår vad du säger till den?! Sen var vi inte så oroliga längre. We passed! Yey!

Nu ska jag gå och lägga mig och ta med mig dvdn in på rummet. Jag har nämligen blivit lite beroende av serien "Lucy Sullivan is getting married". Massa 90-talskläder och frisyrer. Jag kommer osökt att tänka på Spice Girls...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar