fredag 4 juni 2010

Veckan

Yes. Här händer det saker vill jag bara säga :) Veckan började med att en ny tjej flyttade in. Och fortsatte med att både Emma och Carro trampande i glasskärvor som gav fina, blodiga sår eftersom New Girl struntade i att städa upp efter sig när hon tappade ett glas i golvet dagen innan. Så SuperSnällaSilverFanny tog snällt fram dammsugaren och dammsög hela golvet. Kling-kling-kling lät det i damsugaren när den svepte över golvet. Det var väl inte världens bästa first impression om man säger så....

Den fortsatte i alla fall med att dagiset åkte på tur till en bondgård :) Massa fina djur och superväder. Fina kalvar som vi klappade och grisar- som faktiskt snarkade som...grisar- hästar, lammungar (så söta!!) och en åsna! Min personliga favorit.

Idag har jag varit med Carro och Emma inne i Olso och ätit ute i det fina vädret innan de begav sig till Sex and the City 2. JAG VILLE JU OCKSÅ MED!! De hade en hel båge med rosa ballonger och facklor utanför. Det får bli en av mina sommaraktiviteter! Sitta inne på en mörk biosalong när det är soligt och fint ute. Yes!

Nu ska jag bara njuta av att det är helg! Ha en fin helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar