måndag 17 maj 2010

17 Maj!

Yes! Idag är det 17 maj, och det ska firas med pompa och står (inte för att jag vet vad några av de orden betyder...)!!! Vi ska snart in till Oslo och kolla på Alexander Rybak (!!!), eller vi får väl se hur mycket av honom vi egentligen ser. Något säger mig att det kommer vara en del folk där, och eftersom vi inte köat där sen i onsdags, så får vi väl nöja oss med om vi ens hör honom... Men det är inga sura miner för det! Jag ska ha på mig en ny klänning idag! Dock i storlek 38, vilken är lite för litet för mig, men jag får bara avstå från att andas idag. Det löses sig nog...

En annan fördel är väl att vi är lediga från jobbet idag! Och nästa måndag också! Yihoo! Så nästa helg bär det av hemmåt och söndagen kommer spenderas i Kungshamn(??) där vi ska kolla in vår nyinköpta villavagn... Jag försökte kämpa emot denna idé i flera år, men jag antar att man inte har något att säga när man är i grannlandet. Men det blir säkert kul. Positivt tänkande, Fanny, positivt tänkande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar