söndag 16 maj 2010

The Last Song

Den såg vi idag. Först var det massa jobbiga fjortisar som både var fulla och pratade i mobil under filmen som förstörde början. Men sen blev de utslängda och vi kunde hänga med i filmen igen. Men som alla Nicholas Sparks filmer (A Walk To Remember, The Notebook) så är ju lite gråt garanterat. Det vill säga om man är normal... De som inte är det sitter och gråter en hel sjö inne på biosalongen och snörvlar så att folk i andra salonger hör det. Typ som jag. Men Miley Cirus var duktig (jag har alltid gillat henne) och den får 5/5. Nästa film, Dear John, väntar jag med spänning på (och Amanda Seyfried är med vilket är ett STORT plus!)

HA! Det står på Imbd att den har premiär i Norge 2 veckor innan Sverige!HAHA! ;)

1 kommentar:

  1. Snyft. Det var en bra film!! Jag vill också vakta sköldpaddeägg med min pojkvän :(

    SvaraRadera