lördag 8 maj 2010

All By Myself...

I helgen är jag helt ensam hemma. Både skönt och tråkigt. Ganska skönt eftersom man kan bädda ner sig framför tvn utan att bry sig om vad andra vill se, och, kanske den allra bästa fördelen, man kan ta så mycket plats man vill. Men å andra sidan så får jag aldrig tummen ur när jag är ensam hemma. Nu (klockan 16.04) har jag äntligen fått tummen ur och ska dra in till Sandvika för lite shopping. Men eftersom bussarna inte går som de brukar nu på helgerna, så kommer jag inte vara där förrän 17.30 ungefär... Men vad tusan! Varför stressa när man har hela helgen på sig? Och varför få dåligt samvete för att man slösar bort hela helgerna framför tvn? Det får man göra om man jobbar hea veckorna. Det har jag bestämt, så det så!

Nu ska jag vara lite smått naughty innan bussen går, och sätta mig framför tvn och äta glass ch ta mig ett glas rosévin. Mmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar