torsdag 13 maj 2010

Ledig!

Idag är jag (och alla andra i Sverige och Norge) ledig!! Men imorgon, till skillnad från andra svenskar och norrmän, så jobbar jag... Inte så kul direkt. Annars hade jag åkt hem i helgen! Och träffat kompisar! Och ätit svensk godis! Och målat altanen på framsidan... Och målat altanen på baksidan... Och suttit på en fullproppad buss fram och tillbaks från Sverige...

Det kanske var lika bra att jag stannade kvar här...? Imorgon, i alla fall, ska jag jobba senvakt på dagiset. Det betyder att jag börjar 9.30. WIHOOO! Och slutar 17.00... Wihoo...?? I alla fall så är det inte så många barn, så vi kanske slår ihop båda 3-5 avdelningarna och jobbar tillsammans. Så det kan nog bli ganska kul.

Nu ska jag bara slappa och äta godis hela dagen! Mowhahahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar