torsdag 20 maj 2010

Hannah Montana / Miley Cyrus

Åh NEJ! Inte DEN människan!

Jo, just DEN människan. Jag tror hon kommer bli den nya Madonna/Dolly Parton när hon blir äldre. Jag gillar henne. Hon bjuder på sig själv i serien Hannah Montana och är inte rädd för att göra bort sig. Hon var även väldigt duktig i The Last Song, och jag gillar hennes låtar.

Och även om NI kanske inte gör det, så tycker jag att ni ska ta och göra er själva en tjänst och söka på hennes, och pappa Billy Ray Cyrus, song "Butterfly fly away" på Spotify (för er som är tekniska nog att lyckas installera det...:))

Nu vill jag bara säga att detta kommer nog bli mitt sista inlägg på några dagar. Man ska nämlige hem till little good Sweden och spendera några dagar i vackra Kungshamn/Smögen i vår nyinköpta villavagn (jag har en egen säng; jag har speciellt kollat upp detta... Things could ugly otherwise...)

But I'll be baaack...!

:)

1 kommentar:

  1. johan björnsson22 maj 2010 kl. 23:44

    Miley Cyrus är en lyckligtlottad snygg tjej som blev känd för sin pappa. Och föresten hon är lika gammal som mig!(vart kommer mitt liv ta vägen) ;/F4) Från din större lillebror. Johan allt så!!!!!

    SvaraRadera