tisdag 16 mars 2010

05.58

Det var då jag vaknade imorse. Sen lyckades jag somna om och vaknade av att solen lyste in genom fönstret och jag vaknade av panik och tänkte att nu, nu har jag försovit mig. Men nej. Klockan var 07.20 och jag hade ännu 40 minuter kvar att sova till klockan skulle ringa. Jag som alltid har varit en sådan som inte går upp förrän jag verkligen, verkligen måste. Och nu? Detta kanske har något att göra med att jag går och lägger mig 21.30 på kvällarna. Men jag kan inte hjälpa det, jag är jättetrött. Sen går ju alla andra och lägger sig då också och jag vill inte störa dem genom att kolla på tv halva natten.

Men idag tänkte jag att jag kanske kunde få lata mig lite grann eftersom jag inte börjar jobba förrän vid 12. Men nehej... I övrigt blir det blir nog en ganska "arbetslös" vecka eftersom jag var ledig igår och ska hem på begravning på fredag. Men jag ska på intervju imorgon, så vi får se hur det går :)

Nu väntar frukosten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar