onsdag 17 mars 2010

Som en dans på rosor!

Japp, dagen har börjat ganska bra (om man bortser från att jag vaknade upp med ont i halsen och snuva i näsan och sedan glömde tepåsen i mitt te aaalldeles för länge så det smakade allt annat än jordgubb när jag drack det...)Jag har varit på intervju på Billingstad Barnehage och jag tror det finns en stor chans till att jag får jobb där! Sen är jag sååå nära på att boka biljetter till England i sommar, och det känns skönt att veta att jag troligtvis har pengar till det och inte behöver oroa mig för det.

Sen börjar man att le lite när "lösenordet" jag skulle skriva i för att kunna kommentera på Magnus blogg var ; glass ulcer (alltså glas-sår(ja, det ska ju inte vara särskrivning, men jag ville bara vara glasklar så att ni inte sitter en halvtimma och försöker lista ut det...)) för er som inte är så haj på den engelska sjukanatomiterminoligin, eller något sånt ;)

Nej, nu måste jag ännu laga lite mat eftersom man då ska jobba från 16-21 på Kappahl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar