lördag 13 mars 2010

Städdag

Japp, då var det dags för att städa... Yey...?! Jag är väl inte så himla pepp på det, men man får väl se det från den ljusa sidan; efter det är gjort behöver jag inte göra det igen på 3-4 veckor (beroende på när vår nya, mystery, room mate flyttar in.) Så inte något ont som inte för något gott med sig. Eller var det tvärtom...?

Sen är det ju som sagt das MELODIFESTIVAL tonight! Wohoo!! I am ON!! Själv hejar jag på.. erhm.. ja, det blir nog någon av alla de 15 miljarder ballader som är med iår. Eller, finns det något annat att heja på? Förutom en gammal washed-up schlagergam, dvs... Jag får väl erkänna att jag är lite besviken över att inte Noll Disciplin gick vidare. Vore coolt att ha en Nossebrorepresentant med i finalen.

Sen ska jag hem nästa helg, och jag och mamma har planerat in att göra ett besök på Erkssons Chark och inhandla lite kött till lilla moi. Så jag får lite riktig mat i mig.

Nej, Fanny. Nu får du ta tag i dig själv! Mot Städningen! Dudududu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar