tisdag 9 mars 2010

Okej, nytt inlägg idag

Jag var lite sen till bussen idag och fick hejda den precis då den körde ut från sin plats (alltså två meter från där den stod..). Då fick jag den här otrloooligt smarta kommentar:

- Ni klagar på oss när vi kommer försent, men vi kagar inte på er när ni kommer försent.

När skjutton har jag någonsin klagat på en busschaufför när bussen var för sen? I alla fall rätt ut till honom? Men, okej, vi gör en deal. Nästa gång en buss kommer 20 minuter försent, och inte bara tvingar mig att stå ute i iskallt väder och frysa my ass off, utan också gör att jag missar den buss/tåg som tar mig till jobbet DÅ kan jag ringa er så kan ni få skälla på mig för att jag kom bokstavligt talat 5 sekunder efter att bussen egentligen skulle gå, och tvingar er att ta med mig som by the way (usch och fy) betalar er lön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar