söndag 7 mars 2010

Mail

Japp, nu var det så att jag tänkte ta och maila lite folk här. Men så blev det ju då inte. Jag vill jättegärna veta vad ni alla har för er, men sen kom jag på att jag kan ju läsa det på era bloggar (alltså, ni som har bloggar då dvs...) och ni kan läsa vad jag har för mig på min blogg. Så det kommer bara bli så att jag skriver ungefär samma sak i mailet som på bloggen. Så jag gav upp den ideén. Nu är min nya idé så här; jag har ju som sagt skype och nu en fungerande microfon till den (woho!). Så varje kväll vid 6-7 tiden ska jag gå ut på skype och vara ute där några timmar. Så den som vill ha kontakt med mig kan då gå ut där. Då sparar vi både på mina stackars fingrar som får jobba på högvarv när jag sitter och skriver till massa olika peroner, plus att man kan få in mer på en skypekonversation än i ett mail där fingrarna krampar innan man får sagt hälften av det man vill säga. Så nu hoppas jag att alla de jag vill prata med läser min kära blogg (och har skype förståss...) och förstår varför jag inte får tummer ur och mailar. Fast, å ena sidan. Varför måste det vara jag som ska ta kontakt? Jaja, nu har jag gett er ett alternativ, och gillar ni inte det så föreslår jag att ni skriver ett mail, facebookar eller ringer på vanlig telfon!

Ha det! Nu blir det Benjamin Button, Wallander och sockerfrossa innan vi ska hålla upp i tre veckor (my gosh!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar