fredag 5 mars 2010

My first...

Ha! Nu blev ni allt förvånade! "Hon har inte bloggat på mååånader", tänker ni "och nu har hon en NY blogg!?! Hur ska detta gå...?" Okej, jag kan ta all kritik ni slänger på mig. MEN till mitt försvar så hette faktiskt den bloggen callingfromLONDON, och det stämmer ju inte. För nu är jag i Norge och till och med JAG vet att Olso och London ligger i olika länder.... Jag fick faktiskt MVG i geografi så det så!

Vissa av er vet vart smeknamnet Fny kommer ifrån, men för er som inte vet det så ska jag dra snabbversionen. Det var för ungefär 4 1/2 år sedan när jag var hemma hos min kära vän Emma och vi satt tillsammans med hennes systrar, Jannie och Sanna, och kollade på Idol (om jag minns rätt). Då tar denna konversation plats:

Emma: jag heter Emma utan Z!
Fanny: Duuuuuh!! Men of course! (tänker en stund)... men jag heter Fanny utan A!
Emma, Jannie, Sanna: ... öhhhh.... (tänker väääldigt länge).. neeeeeejjj, det går ju inte... eller...? neeeej....!
Fanny: HAHAHAHAHAHAHA!

Därifrån kommer Fny. Det var Fanny utan A (och ett N, rent tekniskt set...). Och det var denna historiska dag som Fny föddes! Och nu kommer hon leva vidare i denna to-be legendariska blogg, som jag kommer uppdatera allthetime! Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar